داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

انتقاد بازیکن تیم ملی بدمینتون از بی‌توجهی فدراسیون به حضور در مسابقات برون‌مرزی

  • کد خبر: ۱۲۹۱۵۷
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
انتقاد بازیکن تیم ملی بدمینتون از بی‌توجهی فدراسیون به حضور در مسابقات برون‌مرزی
ملی‌پوش بدمینتون ایران گفت: تیم ملی بدمینتون ایران مسابقات برون‌مرزی کمی دارد که فدراسیون در این رابطه باید بیشتر تلاش کرده و فشار وارد کند تا با حضور در مسابقانت بین‌المللی از سطح سایر رقبا عقب نمانیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، سروش اسکندری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص سطح بدمینتون خراسان رضوی و مشهد اظهار کرد: بازی با تیم مشهد از آنچه که فکر می‌کردیم سخت‌تر بود. عملکرد درخشان جوانان مشهدی نشان می‌دهد که تمرین دارند و زحمت می‌کشند. اگر برنامه‌ریزی خوبی برای آنان صورت بگیرد، آینده خوبی در بدمینتون خواهند داشت.

وی با اشاره به بی‌توجهی رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی به این رشته ورزشی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به غیر از فوتبال و والیبال به ورزش‌هایی می‌پردازد که کسب مدال داشته باشند. اگر مسابقات برون مرزی و کسب مدال نداشته باشیم طبیعتا در رسانه نیز کمتر مورد توجه قرار می‌گیریم.

اسکندری یادآور شد: البته از ۲ سال گذشته که لیگ برتر به صورت منظم برگزار می‌شود توجه رسانه‌ها به این رشته ورزشی نیز بهتر شده است. لیگ بانوان نیز در این مدت برگزار شده، اما به دلیل تعداد اندک تیم‌های شرکت‌کننده پوشش رسانه‌ای آن کمتر بوده است.

وی با بیان اینکه فدراسیون بدمینتون در قسمت کار‌های اجرایی و برگزاری مسابقات قدم‌های مثبتی برداشته است، خاطرنشان کرد: از لحاظ حضور در مسابقات بین‌المللی برای تیم ملی، فدراسیون باید بیشتر فشار وارد کند تا خود را به کشور‌های مطرح این رشته ورزشی نزدیک کنیم.

ملی‌پوش بدمینتون ایران در رابطه با وضعیت بدمینتون ایران تصریح کرد: مسابقات لیگ امسال با نظم خاص خودش برگزاری می‌شود و در هر ۲ بخش آقایان و بانوان سطح قابل قبولی قرار دارد، منتها در بخش تیم ملی فعالیت کم و مسابقات برون مرزی اندکی داریم.

اسکندری گفت: اگر مسابقات لیگ برتر هم برگزار نشود و بازیکنان پویا و فعال نباشند شرایط برای بدمینتون ایران سخت‌تر خواهد بود. امیدوارم مسئولین با برنامه‌ریزی بهتر اقداماتی انجام دهند تا بازیکنان در مسابقات برون‌مرزی بیشتری شرکت کنند تا علاوه بر افزایش سطح رنکینگ خود، انگیزه آنان نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: ایران به لحاظ امکانات و تجهیزات بدمینتون در شرایط خوبی قرار دارد. تقریبا در تمام استان‌ها سالن اختصاصی داریم و بازیکنان با مشکل زمین روبرو نیستند. یکی از مسائل عمده بازیکنان تهیه توپ است که با توجه به شرایط ایران تهیه توپ کمی دشوار است. چرایی وجود ضعف در اعزام مسابقات برون‌مرزی و تعداد محدود اعزام‌ها برای خودم نیز جای سوال دارد. در موارد مالی دست مسئولان بسته است، اما امیدوارم شرایط را به گونه‌ای پیش ببرند که بتوانند برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند.

اسکندری با اشاره به اینکه سطح مسابقات لیگ ایران پایین است، تاکید کرد: وقتی بازیکنان برای مسابقات دهه فجر آماده می‌شوند، با توجه به اینکه در مسابقات رنکینگ حضور پیدا نکرده و تجربه کمتری در مسابقات بین‌المللی دارند، کار سخت‌تری در پیش دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->